ABT

Jak to wygląda

To seria średnio intensywnych ćwiczeń wykonywanych w odpowiednim tempie przy energetycznej muzyce. Trening zawsze poprzedza rozgrzewka całego ciała. Już po kilku treningach odczujesz mniejsze zmęczenie oraz zdecydowaną poprawę kondycji. Efekty swojego wysiłku szybko zobaczysz na własne oczy, zakładając jeansy czy obcisłą sukienkę.

 

Dla kogo
Zajęcia ABT są dość spokojne i statyczne, więc polecamy je dla kobiet, które dopiero rozpoczynają program treningów lub dla tych, które chcą skupić się na wyrzeźbieniu dolnych partii ciała. Ze względu na umiarkowaną intensywność ćwiczeń, zajęcia są doskonałe dla osób w każdym wieku i nie wymagają specjalnego przygotowania. Mogą w nich uczestniczyć także osoby, które mają przeciwwskazania zdrowotne do wykonywania intensywnych wysiłków. Trening nie obciąża kręgosłupa ani stawów.

 

Efekty
Wzmacniasz mięśnie całego ciała i przyśpieszasz spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem. Efektem ćwiczeń typu ABT jest także widoczna poprawa kondycji fizycznej, koordynacji ruchowej i balansu – a co za tym idzie – również wyglądu i samopoczucia. Jeśli regularnie będziesz uczęszczać na zajęcia, twój brzuch stanie się płaski, pośladki podniosą się i ujędrnią, a uda będą zdecydowanie smuklejsze.

 

powrót >

© 2014 Foremka powered by 01studio.eu